sobota, 28 stycznia 2023

Firma Błysk - RECENZJA / PREZENT / REKLAMA / SPOTKANIE BLOGEREK

 Firma Błysk - RECENZJA / PREZENT / REKLAMA / SPOTKANIE BLOGEREK 



Dzień Dobry Państwu ;)

Dziś przychodzę do Was z recenzją 3 produktów które dostałyśmy od firmy

BŁYSK. 

Tą firmę miałam okazje poznać na poprzednich spotkaniach blogerek .

Tu możecie poczytać wpis RENATA BŁYSK .

Firma nam podarowała jeden żel aloesowy oraz jeden perfum , a drugi sobie wylicytowałam. Mam nr 10 oraz 18 . 

Zaraz Wam napisze kilka słów na ten temat . 


Pierwszy produkt który testowałam i dobrze znam to aloes , a dokładnie żel aloesowy . 

Żel aloesowy u mnie sprawdził się do mojej suchej skórze . Skórę mam bardzo suchą szczególnie na łokciach i kolanach . Po dwóch tygodniach widać że skóra staje się gładsza , mila w dotyku. Żel dobrze się rozprowadza się po ciele , szybko się wchłania , nie zostawia tłustych filtrów . 

Teraz ogólnie o perfumach bo wyglądają tak samo ,tak samo działają tylko różnią się zapachem : 

Perfumy mają  ładną butelkę , delikatnie pachną , mają różne  zapachy owocowo - kwiatowe oraz trochu jaki kawowe z nutą wanilii. Na ciuchach trzyma się około 2 dni może nawet  3. Jeśli chodzi o skórę to tak do 10 godzin. Cieszę się że perfum nie brudzi mi ciuchów , nie zostawia plam , szczególnie na białym więc śmiało można białe bluzki spryskać perfumem . Mam dwa zapachy jeden nr 10 a drugi nr 18 .
Zapach nr 10 zdecydowanie zapach jakby świeżej kawy , mocny ale jednocześnie delikatny . A nr 18 to już totalnie inny zapach bo jest to zapach owocowy trochu waniliowy . Fajny , pachnie trochu jak ciasto ? Fajny ciekawy zapach . Osobiście oby dwa mi się podobają ! I serdecznie Państwu polecam ! 

Made in Lab 10 to woda perfumowana dla kobiet inspirowana kultowym zapachem YSL Black Opium*.

To zapach otulający, słodki i kobiecy. Idealny dla miłośniczek kawy i słodkości. Zapach, który uzależnia, ale nie przytłacza - i zdecydowanie poprawia nastrój.

Pojemność: 100 ml

Typ zapachu: woda perfumowana

Kategoria zapachu: Orientalne

 

Nuty: 

Głowy: różowy pieprz, kwiat pomarańczy, gruszka

Serca: kawa, jaśmin, gorzki migdał, lukrecja

Bazy: wanilia, paczula, cedr, drzewo kaszmirowe



Made in Lab 18 to woda perfumowana dla kobiet inspirowana kultowym zapachem Armani Si*. To zapach dla kobiety pewnej siebie i świadomej swojej wartości. Jeśli lubisz perfumy szyprowe, musisz powiedzieć temu zapachowi “Tak”.

Pojemność: 100 ml

Typ zapachu: woda perfumowana

Kategoria zapachu: Szyprowe

 

Nuty: 

Głowy: liść czarnej porzeczki

Serca: frezja, róża majowa

Bazy: wanilia, paczula, ambroksan, nuty drzewne


Dziękuje firmie BŁYSK za wsparcie spotkania blogerek .

Zapraszam na stronę firmy BŁYSK myślę że znajdziecie coś dla siebie .


STRONA BŁYSK 


------


REKLAMA 
PREZENT 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz