sobota, 4 lutego 2023

ADRIAN RAJSTOPY - RECENZJA / REKLAMA / PREZENT / SPOTKANIE BLOGEREK

ADRIAN RAJSTOPY

 




Witajcie Moi Drodzy ! 

Dziś przychodzę do Was z piękną paczką od firmy ADRIAN. 

Tą firmę już znam pisałam kilka już recenzji do której Państwa odsyłam ( klik w linka i Was odeśle do poprzednich recenzji ) 

RENATA BLOG 

RENATA BLOG 

RENATA BLOG 

Jak widzicie już miałam okazje testować różne produkty tej firmy. Cieszę się  że po raz kolejny firma ADRIAN wsparła spotkanie blogerek na którym miałam okazje być.

Rajstopy jakie dostałyśmy są różne , jeśli chodzi o wzory i kolory . Każde opakowanie jest inne , do wyboru do koloru. Rajstopy są mocne ,  nie rozwalają się po jednym użyciu. Każda z nas dostała po 2 opakowania rajstop jedną sobie wylosowałam / wylicytowałam bo wiem że było 2 opakowania rajstop więcej . 






Także u mnie rajstopy będą idealne na najbliższe okazje jak Walentynka czy później dzień kobiet . 

 Firma ADRIAN ma w ofercie różne rzeczy nie tylko rajstopy ale też np skarpetki . Jestem zadowolona. Rajstopy ADRIAN są idealne na każdą okazje. Szczerze polecam ! 

----

REKLAMA 
SPOTKANIE BLOGEREK

PREZENT

RECENZJA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz