poniedziałek, 27 lutego 2023

Chi Collagen Elixir / Miesięczna Kuracja / SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA / PREZENT / RECENZJA

                  Chi Collagen Elixir

Dzień Dobry Państwu !

Dziś przychodzę do Państwa z recenzją kolagenu od firmy Chi Collagen Elixir . Miesiąc temu zaczęłam kuracje kolagenem firmy Chi Collagen Elixir o czym pisałam na IG a dziś czas na małe podsumowanie .





Pudełko które dostała każda z dziewczyn które były na spotkaniu jest pudełkiem na 30 dni . W środku jest 30 saszetek w 3 różnych smakach po 10 sztuk . Każdy smak różni się nie tylko smakiem ale też zawartością kolagenu . Dodatkowo warto dodać że kolagen ma w sobie dodatek aloesu . Aloes można pić bezpośrednio lub dodać go do letniej wody ( może być gazowana ) i wypić należy zaraz po przyrządzeniu. Kolagen jest bardzo dobry w smaku. Ja zawsze piłam kolagen rano , rozpuszczałam go w letniej wodzie . Fajnie działa też na pobudzenie .  Ja jako kobieta 55 letnia po miesiącu kuracji zauważyłam że moja skóra jakby nabrała kolorytu , jest jaśniejsza , mam wrażenie że zmniejszyły mi się przebarwiania oraz że mam mniej widoczne zmarszczki , są jakby wypłacone . Paznokcie i włosy stały się mocniejsze jak na moje lata to bardzo mnie to cieszy.  Ogólnie czuje poprawę organizmu , w pracy nie czuje takiego zmęczenia , lepiej mi się śpi. Jestem zadowolona . 

A Państwo jak dbają o swoją skórę i o swoje zdrowie ? Ja jako kobieta 55 letnia , mama trójki dzieci , pracująca zawodowo polecam Wam ten kolagen . Widać różnice. Chętnie zakupie taki pakiet na kolejny miesiąc .

Dziękuje Chi Collagen Elixir za wsparcie i za zdrowe prezenty .

A Państwa zapraszam na stronę firmy Chi Collagen Elixir

FACEBOOK
INSTAGRAM 

Pozdrawiam Renata M :) 

======================

P.S - Dodatkowe INFORMACJE :

Smak produktów Chi

Kolagenowy elixir Chi został stworzony dla bardzo wymagających osób, którzy cenią walory smakowe produktu. Opracowaliśmy recepturę naszego kolagenu do picia w taki sposób, aby był jak najbardziej apetyczny. W białej i czarnej saszetce połączyliśmy polskie jabłka z aloesem, a w złotej z sokiem z cytryny i aceroli. Smak Chi Elixir jest lekko słodki i subtelnie owocowy. Jego słodki smak jest wynikiem zawartości soków, ponieważ nie zawiera żadnego dodatku substancji słodzących.

Chi Collagen Elixir ▫️biała saszetka◽️ vs ◾️czarna saszetka ◾️vs złota saszetka

🔹Czym się różnią?

Otóż najważniejsza różnica polega na zawartości głównego składnika, jakim jest #kolagen

W białej saszetce znajduje się 3000 mg kolagenu,
z kolei w czarnej 2 x więcej, czyli 6000 mg,
natomiast w złotej 10 000 mg;

🔸 Biała i czarna saszetka mają w składzie aloes;
🔸 Złota saszetka jest bogactwem naturalnej witaminy C zawartej w soku z cytryn i aceroli;
🔸Po czarną lub złotą saszetkę warto sięgnąć na początku przygody z kolagenem, aby wyposażyć organizm w większa dawkę; 
🔸Warto również stosować je zamiennie.
🔸 Czarną saszetkę polecamy mężczyznom ze względu na to, że ich organizmy są fizycznie większe;
🔸 Złota saszetka sprawdzi się w sytuacjach poważnych kontuzji, czy konieczności intensywnej regeneracji organizmu. 

Dodatkowe informacje.

Witamina C pomaga w prawidłowej produkcji kolagenu w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania skóry, kości i naczyń krwionośnych. Zalecana ilość dla osiągnięcia korzystnego działania to 1 saszetka (50 g) dziennie. Napój powinien być spożywany w ramach zróżnicowanego i zrównoważonego sposobu żywienia oraz zdrowego trybu życia.

Sposób przygotowania: Zawartość saszetki (50 g/około 40 ml) wlać w całości do 200 ml wody zdatnej do picia (niepełna szklanka), w temperaturze pokojowej lub schłodzonej według upodobań. Woda może być gazowana. Po wymieszaniu produkt jest gotowy do spożycia. Produkt nadaje się także do bezpośredniego spożycia, bez rozcieńczania w wodzie.

Czarna saszetka Chi Elixir kolagen do picia
Składniki:
 zagęszczony sok jabłkowy, woda, kolagen rybi (12%: 6000 mg), sok aloesowy z koncentratu (11%), regulator kwasowości: kwas cytrynowy; sok aloesowy z koncentratu, aromaty naturalne (w tym: aromat naturalny aloesu), preparaty aromatyczne, witamina C, magnez, niacyna, cynk, kwas pantotenowy, witamina B6, kwas foliowy, biotyna, selen, witamina B12, stabilizator: estry glicerolu i żywicy roślinnej.
Biała saszetka Chi Elixir kolagen do picia
Składniki: 
zagęszczony sok jabłkowy, woda, sok aloesowy z koncentratu (9%), kolagen rybi (6%: 3000 mg), regulator kwasowości: kwas cytrynowy; aromaty naturalne (w tym: aromat naturalny aloesu), preparaty aromatyczne, witamina C, magnez, niacyna, cynk, kwas pantotenowy, witamina B6, kwas foliowy, biotyna, selen, witamina B12, stabilizator: estry glicerolu i żywicy roślinnej.
Złota saszetka Chi Elixir kolagen do picia
Składniki: zagęszczone soki owocowe (41%) w tym: jabłkowy, brzoskwiniowy, z aceroli (1,5%), cytrynowy (1%);  woda, kolagen rybi(20%: 10 000 mg), aromaty naturalne (w tym: aromat naturalny brzoskwini, aromat naturalny cytryny, preparaty aromatyczne), magnez, niacyna, cynk, kwas pantotenowy, witamina B6, kwas foliowy, biotyna, selen, witamina B12, stabilizator: estry glicerolu i żywicy roślinnej.

-------

 SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA / PREZENT / RECENZJA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz