niedziela, 26 lutego 2023

Perfect Lady - polska marka kosmetyków profesjonalnych / REKLAMA / RECENZJA / SPOTKANIE BLOGEREK / PREZENT

                      Perfect Lady - polska marka kosmetyków profesjonalnych




Dzień Dobry Państwu !

Dziś przychodzę do Was z recenzją 6 produktów od firmy 

Perfect Lady - polska marka kosmetyków profesjonalnych

Każda z nas dostała 6 pachnących produktów ( a 2 paczki nadwyżki poszły na licytacje ) Bo jak już pisałam wiele razy było nas 5 a nie 7 . 
Coś wylicytowałam - takie same produkty ( fajne prezenty miałam na dzień babci i dziadka ) 

Do testów dostałam : 


La Doucer - perfumowana oliwka do skórek 15 ml - Jest to gęsta oliwka , wydajna , pięknie pachnąca która nakłada się na paznokcie i na skórki. U mnie dobrze się sprawdza po tym jak robię sobie paznokcie hybrydowe . Dobrze nawilża skórki , dba o nie i nadaje paznokciom zdrowego wyglądu .

Lakier do paznokci NailPOLISH - Sex on the Beach 8 ml - Piękny klasyczny lekko czerwony kolor wpadający w różowy . Lakier jest dobrej gęstości , dobrze się go nakłada na paznokcie . Dość szybko schnie , nie zostawia smug , jest wydajny . Plus że lakier nie śmierdzi .


SOS nails oil therapy - olejowa terapia odżywcza do paznokci 15 ml - Oliwka która uratowała moje paznokcie .Jak wiecie mam 55 lat i już nie te paznokcie ,ale oliwka je nawilżyła , odżywiła , do tego zauważyłam że dzięki odżywce / oliwce łatwo mi też zadbać o skórki , bo są miękkie , nawilżone i dzięki temu paznokcie wyglądają na zdrowe . 


Les Félicité - perfumowany balsam do ciała z masłem shea - cudowny balsam o świetnym zapachu świeżych , leśnych fiołków ! Balsam wydajny , dobrze nawilża moją 55 letnią skórę . Balsam nie podrażnia , nie uczula . Balsam jest wydajny , ma super skład. I ten zapach ! No cudo . Balsam się szybko wchłania w moją skórę i nie jest tłusty .

uniYOU rozświetlający balsam do ciała z efektem holo - Piękny , wydajny i cudownie wyglądający balsam. Ma super drobinki brokatu w sobie . Balsam pięknie się prezentuję na skórze ( producent poleca go na opaloną skórę ) Także w lecie będę go testować dalej . Na chwilę obecną , zapach mi bardzo odpowiada , balsam dobrze mi nawilżył skórę . Na długo . Drobinki też długo się utrzymują na skórze . Cieszy mnie , że nie brudzi ciuchów . Ja przynajmniej tego nie zauważyłam. 

Bamboo & Mongongo- nawilżający peeling do ciała i dłoni  - Cudowny peeling do całego ciała oraz do dłoni. Peeling jest o kremowej konsystencji , dobrze się myje nim , nie podrażnia skóry . Nakładamy go na skórę , smarujemy 2 minuty i spłukujemy . Skóra jest jędrniejsza ( systematyczna pielęgnacja )  jest gładsza w dotyku. 




Tak się prezentują prezenty od firmy https://perfect-lady.pl/ . Jak widać wszystko jest super , dobrze się sprawdza . Kosmetyki są naturalne , dobrej jakości .


Dziękuje firmie za zaufanie i za prezenty !

Was Moi drodzy zapraszam na stronę firmy https://perfect-lady.pl/

Pozdrawiam Renata Marsy ;)

=================

/ REKLAMA / RECENZJA / SPOTKANIE BLOGEREK / PREZENT  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz