wtorek, 7 lutego 2023

FEEL FIT - REKLAMA / RECENZJA / PREZENT / SPOTKANIE BLOGEREK

                   FEEL FIT - ZDROWE SŁODYCZE 



Dzień Dobry Państwu ;) 

Dziś przychodzę do Państwa z firmą FEEL FIT która ma w swojej ofercie , zdrowe i bardzo pyszne produkty. 

Każda z dziewczyn dostała od firmy FEEL FIT po 10 produktów ( tylko Ewelina ma 9 gdyż firma wysłała dla 7 dziewczyn a że było nas 5 to Ewelina podzieliła to równo ( swoim kosztem )  i tak wyszło że my w 4 dziewczyny miały po 10 produktów.


 Produkty się powtarzały ale mi to nie przeszkadza. Jako mama 3 dzieci z czego najmłodsze ma 11 lat jestem sceptyczna do słodkiego , ale jednak synowi nie zabrania , je ale z głową . 

Do testów otrzymałam :

Fit kulki proteinowe 2 smaki kokosowe i jeden orzechowy 

4 batoniki 

2 x zdrowszą nutelle o nazwie VEGA NELA 

Danie z fasolą na zimo 

Firmę FEEL FIT kojarzę z zakupów w sieci sklepów  ROSSMAN . Jak do tej pory miałam okazje testować właśnie VEGA NELA oraz kulki ( bo te produkty kupuje , czasem można znaleźć na fajnej promocji ) 

Vege nela jest u nas używana do naleśników i na kanapki synowi do szkoły. Jest trochu gorzka ale to przez to że ma zawartość kakao i orzechów . Ale za to jest zdrowa , ma świetny skład . Dobrze smakuje na pieczywie typu wafle , i na to banan I dzięki takiemu zestawieniu mamy pyszną , zdrową przekąskę . 

Batony podarowałam mojemu 23 letniemu synowi gdyż on chodzi na siłownie , ćwiczy więc dla niego takie batony to idealna przegryzka po treningu na siłowni . Batony były z orzechami , owcami , dodatkami nasion chia. Każdy inny i każdy dobry. Syn stwierdził że nie są za słodkie , dobre po treningu bo mają fajne makro ( nie wiem co to ale mam 55 lat ;-) ) I że fajnie " zabijają " pierwszy głód właśnie po treningu . 


Kulki proteinowe dobrze są znane całej moje rodzinie . Są mocno kokosowe ( wersja kokos ) albo mocno orzechowe ( wersja orzechowa ) . W smaku są bardzo dobre , mają naturalny smak i aromat . Nie czuć chemii czy czegoś takiego. Dobrze się komponują do popołudniowej kawy . 



W zestawie  tej paczki znajdowało się też jedzenie które się je  na zimno które też poszło w ręce mojego 23 letniego syna gdyż ma w składzie aż 16 gram białka ( znów trening ) ale tu mówił że jadł przed treningiem. Mówił że to taka pasta z białej fasoli z kurczakiem. Ze w smaku dobre .

Jak widać firma FEEL FIT zadbała o każdego w moim domu .

A Państwo jedzą zdrowe przekąski ? Jeśli chcą zadbać Państwo o siebie i swoją rodzinę to polecam Wam stronę firmy FEEL FIT .

Dziękuje !

FACEBOOK 

INSTARGRAM

STRONA 

---- 


SPOTKANIE BLOGEREK

REKLAMA 

RECENZJA

PREZENT 


1 komentarz: