poniedziałek, 6 lutego 2023

Producent słodyczy: ciepłe lody, słomka ptysiowa, krążki / RECEZNJA / REKLAMA / PREZENT / SPOTKANIE BLOGEREK

Producent słodyczy: ciepłe lody, słomka ptysiowa, krążki



Dzień Dobry Państwu :)

Dziś przychodzę do Państwa z firmą MAKO którą już miałam okazje poznać na poprzednim spotkaniu blogerek ( RENATA BLOK KLIK KLIK

Firma tym razem podarowała trochu misz masz i w moje ręce do testów wpadły 2 małe opakowania bezy smakowej w wersji cytrynowej i truskawkowej . 





Są to takie małe bezy które jeszcze pamiętam z lat dzieciństwa a było to z 40 lat temu . Bezy są małe nadają się jako przegryzka do kawy lub herbaty najlepiej nie słodzonej gdyż bezy są słodkie . Fajnie moim zdaniem mogą też wygadać jako dekoracja deserów . Na spotkaniu było też na stole jedno duże pudełko a w środku były średniej wielkości bezy pavlova . Każda z nas mogła spróbować i wyrazić swoją opnie . Mi bardzo smakowały , były świeże , kruche , dobrze się komponowały z kawą którą zamówiłam. Muszę Wam powiedzieć że po 3 było mi już bardzo słodko i nie miałam więcej ochoty ;) Wiecie lata już nie te , żeby tyle słodkiego jeść. 

Bezy oceniam bardzo wysoko , smakowały mi . Polecam Państwu sklep MAKO gdyż można tam znaleźć smak dzieciństwa ;) 

Państwo lubią BEZY  ? 

DZIĘKUJE FIRMIE MAKO ZA WSPARCIE SPOTKANIA BLOGEREK .

---

REKLAMA 

SPOTKANIE BLOGEREK

RECENZJA

PREZENT 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz