środa, 8 lutego 2023

Hristina.pl - 3 produkty - RECEZNJA / SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA / PREZENT

 Naturalna sól do kąpieli ylang-ylang

Naturalny żel pod prysznic z cząsteczkami złota

Naturalnej perfumy frey dla kobiet



Dzień Dobry Państwu ;)

Jak Państwo wie , jakiś czas temu byłam na spotkaniu blogerek gdzie były różne firmy i dzięki temu mam różne kosmetyki i nie tylko kosmetyki do testów .

Firma Hristina.pl jest dla mnie totalnie nowością , gdyż jak wiecie mam już swoje lata , dobrze po 50 - tce , i jak do tej pory nie było mnie stać na lepsze kosmetyki , na szczęście coś bloguje i dzięki temu mogę przetestować to czy tamto. Za co jestem bardzo wdzięczna i dziękuje każdej firmie za zaufanie .

Firma Hristina.pl pozwoliła nam wybrać sobie aż po 3 produkty ze swojej strony    sklepu internetowego .Szczerze nie wiedziałam co sobie wybrać bo każdy produkt był dla mnie nowością ,ale w końcu postawiłam n 3 produkty które okazały się super. Opiszę Państwu swoimi słowami te produkty .




Pierwszy produkt jaki sobie wybrałam to perfumy FREY . Zdecydowałam się na wybór perfumów ze względu na to że jestem taką gadżetową babcia perfum. Mam ich dość dużo i lubie testować nowości kosmetyczne perfumowe. Perfumy o nazwie FREY są bardzo kobiece , są takie gorące trochu może bardziej dla młodych osób ale ja się nie czuje staro więc dla mnie idealne są :) Muszę powiedzieć że urzekła mnie też butelka perfum , jest bardzo ładna ( fajny pomysł na nadchodzące walentynki ) Zapach perfumu to taki owocowy ,ale bardzo wydajny i mocy fajny ! Perfum nie uczula mojej skóry , nie podrażnia mnie ani moich bliskich . Muszę Państwu powiedzieć , że te perfumy są bardzo fajne , dość długo się trzymają na skórze po cały nawet dzień a na ciuchach aż do 2 / 3 dni. Fajnie jest nimi psiknąć sobie szal teraz w zimie , bo dzięki tym perfumom czuć trochu lata . 

Ze strony producenta :

FREY perfumy - Gorące, namiętne, oryginalne. Perfumy idealne zawsze, kiedy chcesz zwrócić uwagę płci przeciwnej, albo tylko dla poczucia przyciągania innych. Nuty zapachowe wierzchnie: białe piżmo, białe trufle, czarna porzeczka leaves. Główna nuta zapachowa słodkiego jaśminu, tuberozy i poziomek. Podstawowa nuta zapachowa to cedr i wanilia. Zastosuj na szyi i pod pachami. Komfortowe opakowanie, łatwe do przenoszenia. Zawsze i w dowolnym momencie. Zapach unisex.

SKŁADNIKI: WODA, ALKOHOL, OLEJEK ETERYCZNY Z KWIATÓW JAŚMINU, EKSTRAKT Z BIAŁEGO PIŻMA, OLEJEK ETERYCZNY YLANG YLANG, EKSTRAKT Z KOMONICY, OLEJEK ETERYCZNY Z RÓŻY DAMASCEŃSKIEJ, OLEJEK ETERYCZNY Z IRYSA FLORENCKIEGO, OLEJEK ETERYCZNY ARCYDZIĘGLOWY, OLEJ Z BURSZTYNU, OLEJ Z ZIAREN MAKU POLNEGO

INGREDIENTS: AQUA, ETHYL ALCOHOL, JASMINE BLOSSOM ESSENTIAL OIL, WHITE MUSC EXTRACT, YLANG-YLANG ESSENTIAL OIL, LOTUS EXTRACT, ROSA DAMASCENA ESSENTIAL OIL, IRIS FLORENTINA ESSENTIAL OIL,  ANGELIKA ESSENTIAL OIL, AMBER OIL, OPIUM OIL, ANDROSTENONE, ANDROSTENOL


Kolejnym produktem którym jestem zachwycona to 

Naturalna sól do kąpieli ylang-ylang jest to sól do kąpieli która ma naturalny skład i to  bardzo krótki. Ja jako osoba mająca 54 lata mam już dość " starą skórę " ale dzięki kąpieli w ciepłej wodzie z dodatkiem jednej miarki soli , ta skóra staje się gładka i bardzo nawilżona. Taki zabieg we własnej łazience przypomina mi spa , na który mnie nie stać , dlatego cieszę się że w zakątku własnej łazienki mogę poczuć się luksusowo.  Sól dobrze się rozpuszcza, dość szybko .. Woda ładnie pachnie . Jestem zadowolona .

Informacje ze strony producenta :


Naturalna morska sól do kąpieli jest bogata w minerały, które wspierają Twoją skórę. Wygładza i ujędrnia skórę, podczas gdy ty relaksujesz i czerpiesz energię z tego zabiegu w domu.  Wysokiej jakości sól działa odświeżająco, głęboko nawilża oraz ujędrnia skórę. 

 

Stosowanie: Napełnić wannę co najmniej do połowy pożądanego poziomu. Wsypać garść lub dwie soli. Sól się szybko rozpuści w gorącej wodzie. Teraz jesteś gotowa na relaks! Upewnij się, że sól się dobrze rozpuściła, aby wszystkie olejki i zapachy mogły się uwolnić razem z parą. 

SKŁAD:  SÓL MORSKA, OLEJEK JOJOBA, ALANTOINA, OLEJEK YLANG-YLANG

INGREDIENTS: SODIUM CHLORIDE, JOJOBA OIL,  ALLANTOIN,YLANG YLANG EXTRACT

 

A jako 3 produkt wybrałam sobie Naturalny żel pod prysznic z cząsteczkami złota brzmi bardzo luksusowo prawda ? I taki właśnie jest. Żel pod prysznic jest bardzo wydajny , pięknie pachnie ,ma w sobie drobne drobinki złota , które zostają na ciele po kąpieli. Zapach jest bardzo delikatny , utrzymuje się przez cały dzień na skórze. Fajnie żel pobudza , ale fajny też na wieczór . Skóra po kąpieli / prysznicu jest dość gładka , dobrze jest nawilżona . Jako starsza osoba z wrażliwą skóra polecam Państwu ten żel . 

Dodatkowe informacje ze strony producenta :

Żel delikatnie oczyszcza skórę, pozostawiając ciało z odczuciem miękkości. Wzbogacony o cząsteczki złota i unikalne ekstrakty roślinne, rewitalizuje, odmładza i odżywia. Twoja skóra będzie jedwabiście gładka i jędrna. 

Stosowanie: Stosuj pod prysznicem na wilgotną skórę. 
Delikatnie wmasuj i następnie spłucz wodą. 

SKŁAD: WODA, OLEJ Z NASION WINOGRON, EKSTRAKT Z MYDLNICY LEKARSKIEJ, OLEJ Z KIEŁKÓW PSZENICY, KOLAGEN, ELASTYNA, OLEJ Z AWOKADO, EKSTRAKT Z PIGWY, CZĄSTECZKI ZŁOTA, EKSTRAKT Z WANILII PŁASKOLISTNEJ, OCTAN TOKOFERYLU, OLEJ NEEM, EKSTRAKT Z DRZEWA HERBACIANEGO, WOSK PSZCZELI 

 INGREDIENTS: AQUA, GRAPE SEED OIL, SAPONARIA OFFICINALIS, WHEAT GERM OIL, COLLAGEN, ELASTINE, AVOCADO OIL, QUINCE EXTRACT, GOLD PARTICLES, VANILLA PLANIFOLIA EXTRACT,  TOCOPHERYL ACETATE (VITAMIN E), NEEM OIL, TEA TREE EXTRACT, BEESWAX 


Jak Państwo widzą wszystkie produkty które sobie wybrałam bardzo dobrze się u mnie sprawdziły i mogę je spokojnie polecić .

A Państwo znają tą firmę ? 


Dziękuje i zapraszam na stronę firmy !

https://www.hristina.pl/

---

PREZENT

REKLAMA 

SPOTKANIE BLOGEREK 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz