czwartek, 9 lutego 2023

SATTVA.PL - Recenzja 3 produktów / SPOTKANIE BLOGEREK / PREZENT / REKLAMA

 SATTVA.PL



Dzień Dobry Państwu :)

Jak się macie w te zimne lutowe dni ? 

Za 5 dni Walentynki ,macie już jakieś prezenty dla siebie ?

Jeśli nie , to polecam Państwu stronę firmy SATTVA.PL gdzie myślę że każda kobieta i nie tylko kobieta znajdzie coś dla siebie z dobrym składem i w fajnej cenie . A wiemy jakie są teraz ceny itp.

Każda z dziewczyn dostała od firmy SATTVA.PL po trzy produkty zapakowane w papierową torbę plus długopis ( tak się spodobał mojemu synowi że nosi go ze sobą do szkoły i nim pisze ) 




Od firmy SATTVA.PL dostałyśmy do testów :

SATTVA AYURVEDA BALSAM DO CIAŁA SANDAŁOWY

SATTVA AYURVEDA BALSAM DO CIAŁA SANDAŁOWY 210ML

Cudownie pachnący naturalny balsam Sattva Ayurveda to intensywnie nawilżający lekki krem sporządzony w oparciu o starodawne indyjskie receptury, w skład którego wchodzi aloes, marzanna indyjska i kusząco pachnący olejek sandałowy. Balsam rozgrzeje Twoje zmysły i zadba skórę, nadając jej delikatny, korzenny zapach, który utrzymuje się bardzo długo.

Doskonale rozprowadza się na skórze i szybko się wchłania, pozostawiając skórę  miękką, gładką i cudowanie pachnącą. Wygładza i ujędrnia skórę i regeneruje ją przywracając skórze właściwy poziom nawilżenia. 

Sposób użycia: Stosować na oczyszczoną skórę. 

Skład: Aqua, Glycerin, Propanediol, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Isopropyl Myristate, Butyrospermum Parkii Butter, Aloe Barbadensis Extract, Ethylhexylglycerin, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Rosa Centifolia Flower Extract, Santalum Album Extract, Azadirachta Indica Leaf Extract, Citric Acid, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Santalum Album Oil, 2 Phenoxyethanol, Sodium Gluconate.

ŁAGODZĄCO-NAWILŻAJĄCA WCIERKA DO SKÓRY GŁOWY - HIBISKUS

Wyjątkowa kompozycja aloesu, hibiskusa, anyżu, ziół ajurwedyjskich, ekstraktu z owoców papryki oraz miodli indyjskiej.

Sposób użycia: nałożyć 5 ml produktu na skórę głowy. Delikatnie wmasować. Można nakładać przed lub po umyciu głowy.

Naturalny dezodorant na bazie wody o zapachu jaśminowym, który odświeży
Twoją skórę oraz ochroni ją przed poceniem się.Jest to idealny produkt dla
osób,które szukają w pełni pielegnacji naturalnej o jak najlepszym działaniu
dla swojej skóry.


Sposób użycia: Nanieś na oczyszczoną i suchą skórę pod pachami.


RECENZJA MOJA OPINIA : 

Jak widać produkty bardzo ciekawe , są też dla mnie totalnie nowością ale jak już pisałam swoje lata mam , i na niektóre produkty mnie nie stać było . Wiecie dzieci ,najniższa krajowa . Dlatego teraz się staram jak mogę robić dobre recenzję , testować , opisywać ale proszę mi wybaczyć 54 lata i nauka obsługi komputera to nadal dla mnie nowość. Ale przejdźmy już do recenzji .

Swoją recenzję zacznę od balsamu do ciała o zapachu sandałowym. Balsam jest bardzo gęsty , wydajny i wystarczy naprawdę mała ilość kremu żeby wysmarować balsamem całe ciało. Balsam ma bardzo piękny zapach , unosi się cały dzień na skórze . Balsam nie podrażnia mnie ( a już pisałam kilka razy że moje skóra jest dość kapryśna , stara i potrzebuje konkretnego nawilżenia i odpowiedniej opieki ) 

Kolejnym ciekawy dla mnie i nowym produktem jest to wcierka do włosów a dokładnie do skóry głowy . Ma bardzo specyficzny zapach , ziołowy , pachnie jak dla mnie totalnie rumiankiem ale takim mocno zaparzonym . Jak na 54 lata uważam że jeszcze moje włosy są dość dobrej jakości , ale już pomału czasem coś wypadnie , czasem są suche ... Pielęgnuje je ale wcierkę mam po raz pierwszy w życiu . Wcierka jest bardzo łatwo w użyciu. Używam jej co 3 dzień . Muszę Państwu powiedzieć że wcierka mnie nie uczula oraz nie podrażnia mojej dość skomplikowanej skóry głowy. Czy mi włosy urosły szybciej ? chyba nie bo regularnie je podcinam ale ma  wrażenie że jest ich więcej . Trochu zagęściła włosy. Wycierka  też moim zdaniem jest bardzo wydajna. Będę testować dalej i chyba będę ją regularnie kupować .

Ostatni produkt jaki mogłam przetestować dzięki firmie SATTVA.PL to antyperspirant pod pachy w spray ,ciekawa forma aplikacji. Ale podoba mi się po produkt nie ma kontaktu ze skóra a dzięki temu nie mnożą się bakterie na opakowaniu . Antyperspirant jest wydajny , ładnie pachnie jaśminem , nie podrażnia nawet wrażliwej skóry . Spokojnie działa cały dzień ( chroni dobrze przed potem ).Produkt jest wydajny , nie brudzi ciuchów przynajmniej ja tego nie zauważyłam .

Tak się prezentują te produkty . Ktoś z Państwa je zna ? 
Dziękuje firmie SATTVA.PL i zapraszam Państwa do nich do sklepu .

----

REKLAMA
PREZENT 
SPOTKANIE BLOGEREK 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz