sobota, 18 lutego 2023

Krokusowe Serum Odmładzające do twarzy - Berkovicz / REKLAMA / RECENZJA / SPOTKANIE BLOGEREK / PREZENT

 Krokusowe Serum Odmładzające do twarzy - Berkovicz


Dzień Dobry Państwu :)

Dziś przychodzę do Państwa z recenzją Serum do twarzy od firmy BERKOVICZ  . Firma podarowała dla każdej z nas opakowanie serum do twarzy . Plus jeden był nad stan i poszedł na licytacje ( wylicytowała Ewelina , plus firma podarowała boxa składającego się z dwóch produktów  ) 



https://berkovicz.pl/produkt/krokusowe-serum-odmladzajace/

Serum znajduję się w ładnej , szklanej butelce , bardzo wygląda na ekskluzywną . Serum ma pipetkę dzięki czemu kontrolujemy ilość produktu . Kolor serum jest biały , dość gęsty jest to produkt . Wystarczy 2 krople , żeby wysmarować serum całą twarz . Buzia / skóra twarzy dzięki serum jest dobrze nawilżona , odżywiona , do tego ładnie pachnie . Serum pachnie jak świeże kwiaty na łące . Cena takiego serum to koszt 249 zł . Ale widzę że serum jest bardzo wydaje , i spokojnie  starczy na 3 miesiące użytkowania . Serum używam tylko rano dosłownie 2 krople i zauważyłam też że mam wypłacone lekkie , małe zmarszczki ( wiek 55 lat robi swoje na twarzy ). Serum polecam każdej kobiecie bo uważam , że trzeba dbać o siebie w każdym wieku. Ja mają 55 lat przykładam coraz większą i świadomą pielęgnację .







A Państwo czego używają do pielęgnacji ? Znają Państwo to serum ? 


Udało mi się też wylicytować boxa od firmy . I tak wszystkie 3 produkty się prezentują .






















Powiem Wam że łatwo nie było . Bo wszystkie chciały no ale ze byłam najstarsza na spotkaniu to w końcu dały mi wylicytować te dwa produkty .

Jako że mam 55 lat to potrzebuje konkretnego nawilżenia oraz odmłodzenia skóry .

W paczce co wylicytowałam był rokitnikowi krem wygładzający na dzień . Jest to produkt o cudownym zapachu ,bardzo wydajny . Dobrze się nakłada na twarz ,nie uczula ,nie podrażnia . Szybko się wchłania. Skóra nie jest po nim tłusta ,wręcz przeciwnie jest nawilżona i wygładzona . Skóra też po jakimś czasie zaczyna odżywiać się , nabiera ładnego kolorytu - koloryt skóry się wyrównuje .

Drugi produkt to eliksir pod oczy. Mój wiek już daje o sobie znać . Zmarszczki są ,ale dzięki temu produktowi są dużo mniejsze ,bardziej wygładzone . Efekt widać już po tygodniu systematycznego użytkowania . Cieszę się że produkt nie uczula i nie podrażnia moich oczów. A należy do tych osób co mają dość wrażliwe oczy . Eliksir pod oczy jest bardzo wydajny ,wystarcza dosłownie kropla żeby móc nadać skórę pod oczami nowego wyglądu i blasku .

Jak widać wszystkie 3 produkty się świetnie u mnie sprawdziły . Naprawdę na mojej 55 letniej skórze widać duża poprawę . Skóra stała się elastyczniejsza ,wygładzona ,nawilżona i nabrała pięknego koloru ,takiego równego . Zauważyłam też że mam mniej przebarwień.



Dziękuje z całego firmie Berkovicz  za wsparcie spotkania blogerek oraz schroniska ! 

----

reklama

spotkanie blogerek

prezent 

recenzja 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz