piątek, 17 lutego 2023

Wydawnictwo HM Laleczki Autor : Halski Marcin / RECEZNJA / REKLAMA / PREZENT / SPOTKANIE BLOGEREK

       Wydawnictwo HM Laleczki Autor :  Halski Marcin 




Dzień Dobry Państwu :)

Dziś przychodzę do Państwa z małą recenzją książki od wydawnictwa HM. Książkę jaką dostaliśmy to książką pod tytułem " LALECZKI " ma 309 stron , miękką oprawę a autorem książki jest Pan Marcin Halski . 


Dziedzictwo przodków jest potężne – jednoczy ludzi, daje im nadzieję i wspólny cel.
Dlatego Cesarstwo, podbijając coraz to nowsze ziemie, w pierwszej kolejności zaczyna od usunięcia wszelkich jego śladów.
Wraz z wyznawcami.
Czyściciele mają pełne ręce roboty, a ich oręż bez przerwy spływa krwią wiernych, konających z imieniem boga na ustach.
Jednak coś przetrwało masakrę.
Bo każda akcja wywołuje reakcję.

 “Żeby skutecznie walczyć ze złem, trzeba wiedzieć… jak to zło wygląda.”

Każda z nas dostała taką samą książkę z dedykacją co jest bardzo miłe, plus wydawnictwo podarowało kilka tytułów do licytacji na rzecz schroniska :)

Książka ma charakter horroru ale pomieszana z fantasty . Okładka książki jest przerażająca , ale też ciekawa taka zachęcająca. Muszę Państwu powiedzieć że nie jestem fanem czytania książek ,oczy już nie te , wole audiobooki i słuchać , ale ta książka mnie zaciekawiła . Jestem fanką horroru ( najstarsza córę zaczęłam rodzić właśnie po horrorze ) Także to takie moje klimaty . Mam syna 11 letniego który chciał przeczytać tą książkę ale stwierdziłam że jest jeszcze za wczas , i że poczekamy kilka lat , gdyż książka jest trochu brutalna , trochu mocno wchodzi wyobraźnia .  Żałowałam że nie przeczytałam ją wieczorem ale jak już pisałam nie te oczy i lepiej czyta mi się ją w dzień. Szczerze powiem Państwu ,że mogłabym oglądnąć film na podstawie tej książki . Książka opowiada o różnych religiach , o tym jak główny bohater podchodzi do tego tematu , wie czego chce i wie jak to osiągnąć . Książka a raczej akcja toczy się rozgrywa się w odległej zamorskiej krainie Harwyn, która przed laty została podbita przez wojska cesarskie. Nowi władcy, traktujący jej ziemie i mieszkańców jak łup wojenny, bezzwłocznie przystąpili do unifikacji kraju. Zakazano wszelkich wierzeń, rozpoczęto mordowanie kapłanów i szamanów. Pojawia się też wątek miłosny ale on raczej gra jakby drugi plan . I tak dalej i tak dalej . Szczerze nie wiem jak opisywać książki , raczej jestem bardziej od kosmetycznych recenzji . No ale i tak myślę że jak na 55 lat dobrze mi idzie blogowanie . 



Marcin Halski "Laleczki" @heloczek @wydawnictwohm dziękuję za egzemplarz który dostałyśmy w ramach prezentu na spotkanie blogerek  

Najlepiej wejść na stronę wydawnictwa HM i zobaczyć co oferuje wydawnictwo .

Dziękuje jeszcze raz ! 


---

RECENZJA

SPOTKANIE BLOGEREK

REKLAMA

PREZENT 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz