niedziela, 24 marca 2024

ChitoneCare - Spotkanie Blogerek / Reklama

 


Dzień Dobry Państwu ;)

Dziś przychodzę do Państwa z ciekawą firmą która jest polska , i ma super składy. 
Jak już pisałam wiele razy było nas 5 dziewczyn a nie 6 i jedną paczkę wylicytowałam na pół z jedną z blogerek . Z tej paczki wzięłam sobie piankę i serum. A każda z nas dostała przepiękne pudełko , w środku było w każdym 5 produktów ! 








Każda z nas otrzymała :


🩷 Maska Łagodząca w płacie
🩷 Serum Przeciwzmarszczkowe
🩷 Tonik Matujący
🩷 Płyn Micelarny
🩷 Pianka Łagodząca

Wszystkie produkty które testowałam były dla mnie nowością i cieszę się , że mogłam je poznać. 

Maska łagodząca jest w dużym płacie , mocno mokra - nawilżona , łatwo ją wyciągać z opakowania i nałożyć na twarz . Po 15 min ściągamy maskę i resztę płynu w swoją skórę ! Skóra jest gładka . nawilżona i lśniąca .

Kolejny produkt jaki testowałam to serum przeciwzmarszczkowe . Jako kobieta 56 letnia jestem zadowolona z tego serum . Jest bardzo wydaje , dobrze się wchłania w skórę , szybko nawilża. Serum osobiście używam na noc . Codziennie systematycznie od lutego i zauważyłam że moje małe zmarszczki szczególnie koło oka i ust , są dużo mniej widoczne . Podoba mi się też to że skóra jest nawilżona i gładka . Wygląda na dużo młodsza niż jest ;) A wiem co mówię mam swoje lata :)  

Tonik matujący używam rano , bo fajnie ściąga twarz , szybko się wchłania. Jest bezbarwny o ciekawym zapachu lekkiego metolu. Bardzo mi się ten zapach podoba . Twarz po toniku jest nawilżona , czysta i gładka oraz gotowa do kolejnych zabiegów !

Płyn miceralny to moje odkrycie ! Uwielbiam go , szczególnie wieczorem jak zmywam makijaż. Jako kobieta 56 letnia , nie maluję się mocno ale lubie, a wieczorem lubie mieć czystą twarz .I właśnie ten płyn dobrze oczyszcza moją skórę twarzy.

Ostatni produkt jaki użytkowałam to zdecydowanie ulubiony produkt mojego męża ! tak dobrze Państwo czytają , męża. Mój mąż ma bardzo suche łokcie ( praca na budowie wieloletnia daje się odczuć ) a pianka jest bardzo lekka , dobrze i szybko się wchłania w skórę .Do tego pachnie ładnie , delikatnie . Ja uważam że ta pianka fajna by była na okres wakacji po opalaniu na działce 

Tu mogą się Państwo dowiedzieć więcej o tych produktach : 

https://chitonecare.com/product-pol-11-Pianka-Lagodzaca-Podraznienia-Soothing-Foam-85ml.html

https://chitonecare.com/product-pol-44-Tonik-Matujacy-Mattifying-Toner-100ml.html

https://chitonecare.com/product-pol-41-Maska-Lagodzaca-Soothing-Sheet-Mask-23ml.html

https://chitonecare.com/product-pol-32-Serum-Przeciwzmarszczkowe-Anti-Aging-Serum-30ml.html

https://chitonecare.com/product-pol-13-Plyn-Micelarny-Micellar-Water-100ml.html

A tu strona firmy :

https://chitonecare.com/


Dziękujemy z całego serca za cudowne prezenty w ramach spotkania blogerek ! 

============================

POST POWSTAŁ W RAMACH PREZENTU KTÓREGO DOSTAŁYŚMY  NA SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 


Spotkanie Blogerek,blogerki,luty 2024,Reklama,materiał reklamowy


REKLAMA 


MATERIAŁ REKLAMOWY 


SPOTKANIE BLOGEREK 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz