poniedziałek, 25 marca 2024

Malumag Cosmetics - profesjonalne kosmetyki do makijażu /Spotkanie Blogerek / Prezent

 Malumag Cosmetics - profesjonalne kosmetyki do makijażu 






Dzień Dobry Państwu ! 

Dziś przychodzę do Państwa z firmą  


Firma podarowała nam super produkty na licytacje ! I udało mi się wylicytować aż 4 produkty tej firmy . Są to małe opakowania w których są brokaty ! Które można używać np do oczów jako cienie ,albo do ciała czy też włosów .






Powiem Państwu ,że zaciekła była licytacja , bo produkty naprawdę się dobrze prezentowały . Ja osobiście używam tych brokatów jako cienie do oczu oraz też dodaje trochu do lakieru do paznokci i maluje . Daje to bardzo fajny efekt ! Mnie osobiście cieszy , to że firma ma naturalne ,wegańskie produkty. Duży też plus za to , że firma nie testuje swoich produktów na zwierzętach ! A to dla mnie ważne . Jestem osobą po 50 roku życia , więc często niestety mam uczulenia na różne produkty , ale na szczęście tu nic się nie stało. Nie miałam żadnych uczuleń , podrażnień ani oczu ani skóry .
Moje 4 produkty jakie miałam to dwa w opakowaniu jakby " kopertowym " i dwa w małych słoiczkach . Osobiście jestem bardzo nimi oczarowana. Cena wysoka to fakt , ale uważam że za jakość trzeba płacić . Tym bardziej gdzie są to produkty wysokiej jakości , nie uczulają , są wydaje . 
Osobiście polecam z całego serca !

Zapraszam na stronę firmy 

Są to produkty które zdobyłam na spotkaniu blogerek / #PREZENT 

==========================

POST POWSTAŁ W RAMACH PREZENTU KTÓREGO DOSTAŁYŚMY  NA SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 

Spotkanie Blogerek,blogerki,luty 2024,Reklama,materiał reklamowy

REKLAMA 

MATERIAŁ REKLAMOWY 

SPOTKANIE BLOGEREK 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz