wtorek, 26 marca 2024

Escinea to suplement diety / Spotkanie Blogerek / Prezent

 Escinea to suplement diety zawierający substancje aktywne otrzymywane z roślin: ekstrakt z owoców aronii oraz escynę z owoców kasztana zwyczajnego.




Dobry Wieczór Państwu :)

Jako kobieta 56 letnia , dbam o swoje ciało , duszę i skórę więcej ,częściej , bardziej odpowiedzialnie . Dlatego bardzo mnie ucieszyło to że firma ESCINEA  podarowała nam aż 7 cudownych suplementów diety w formie płyny o smaku aronii z dodatkiem kasztana ! Ale że było nas mniej niż miało być. To trochu podzieliliśmy się i dostałam 8 butelek ( to pewnie ze względu na wiek ;) ) Podoba mi się , to że produkt znajduję się w ciemnej butelce i ma dołączoną miarkę , dzięki czemu łatwo odmierzyć odpowiednią ilość produktu , co ułatwia odpowiednią suplementacje .

U mnie takie butelki idą dość szybko pije ja , pije mój 12 letni syn , oraz mój mąż który cierpi na anemię oraz ma problemy zdrowotne i powiem Państwu że ta firma dla mnie była najlepsza firmą jaka nas wsparła ( patrzę przez pryzmat siebie i moich potrzebne. Producent zaleca picie 3 - 5 razy za dnia po posiłku po 20 ml . Przez okres 6 - 12 tygodni .To u nas zdecydowanie będzie to 12 tygodni. Trzymamy się tego , i już po miesiącu widzimy efekt picia a minęło dopiero 4 tygodnie ! Mąż zauważył że lepiej się czuje , że łatwiej mu oddychać , że ma większy apetyt. Syn znów mówi , że przestały go oczy boleć ( tak syn będzie nosić okulary i go często oczy bolą ) a tu od kilku dni mówi , że oczy go nie bolą , ze lepiej widzi. Ja znów zauważyłam , że skóra na twarzy stała się bardziej jędrna , mniej widoczne są zmarszczki . Do tego zauważyłam że moje ciało , samopoczucie stało się zdecydowanie lepsze . Jestem miło zaskoczona i bardzo się cieszę że trafiłam na ten suplement diety. Bardzo Wam polecam z całego serca ! 





Dodatkowe Informacje :

Escinea to suplement diety zawierający substancje aktywne otrzymywane z roślin: ekstrakt z owoców aronii oraz escynę z owoców kasztana zwyczajnego.
To naturalne połączenie jest niezwykle bogate w antyoksydanty, które pomagają w ochronie organizmu przed stresem oksydacyjnym.
W naszej ofercie znaleźć można trzy wersje produktu – butelkę 500 ml, butelkę 200 ml oraz pudełko zawierające 9 buteleczek z pojedynczymi porcjami suplementu.

Nasz suplement powstał z myślą o wszystkich,
dla których ważne jest uzupełnianie codziennej diety
w składniki pochodzenia naturalnego o działaniu
antyoksydacyjnym.

Szczególnie jednak rekomendujemy jego regularne spożywanie
osobom z nadwagą, palaczom oraz konsumentom alkoholu,
ponieważ są oni w znacznie większym stopniu narażeni na
wyczerpanie potencjału antyoksydacyjnego organizmu.

Dzieje się tak nie tylko z powodu stwierdzanego w tej grupie
osób nadmiernego wytwarzania wolnych rodników, ale również
w wyniku zaburzenia mechanizmów antyoksydacyjnych przez
związki powstające w tkance tłuszczowej, substancje zawarte
w dymie tytoniowym oraz przez etanol i jego metabolity.

Ze względu na brak badań potwierdzających bezpieczeństwo stosowania suplementu Escinea u dzieci oraz u kobiet ciąży i w okresie laktacji preparat nie powinien być stosowany przez te grupy konsumentów.

Skład suplementu diety Escinea jest niezwykle prosty

i nie ma w nim żadnych środków słodzących.

Oto, co znajduje się w środku:

Składniki: woda, ekstrakt z owoców aronii –

Aronia melanocarpa, substancja konserwująca –

benzoesan sodu, β-escyna z owoców kasztanowca

zwyczajnego – Aesculus hippocastanum L.

Escinea jest preparatem doustnym do stosowania
podczas lub bezpośrednio po spożyciu posiłku,
od 3 do 5 razy dziennie w pojedynczych porcjach
po 20 ml (zgodnie z załączoną miarką),
przez 6-12 tygodni.
Zalecana porcja dzienna to 60-100 ml. 
Przed użyciem należy wstrząsnąć.

W jaki sposób Escinea działa na organizm?
Na poniższej ilustracji schematycznie przedstawiony jest mechanizm antyoksydacyjnego
działania suplementu diety Escinea u osób palących tytoń, spożywających alkohol oraz u osób z nadwagą i otyłością.

A państwo jak dba o swoje zdrowie ? Pamiętajcie , że mamy jedno zdrowie i musimy o nie zadbać !

Dziękuje z całego serca firmę Escinea za prezenty z okazji spotkania blogerek .

Zapraszam Państwa na ich stronę ! 

https://escinea.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz