piątek, 22 marca 2024

Firmowy sklep Miraculum S.A. - Wysoka jakość kosmetyków / Spotkanie Blogerek / Reklama

 Firmowy sklep Miraculum S.A. - Wysoka jakość kosmetyków

Dobry Wieczór Państwu :)

Dziś zapraszam na stronę firmy 

Firmowy sklep Miraculum S.A. - Wysoka jakość kosmetyków 

Która podarowała nam cudowne kosmetyki na licytacje . Mi się udało wylicytować mgiełkę do twarzy / ciała plus próbkę perfum Natalii Kukulskiej .

Zależało mi , żeby wylicytować właśnie tą  mgiełkę bo dużo jestem na działce , moja 56 letnia skóra inaczej znosi już lato czy słonce ale też mróz i zimno . Mgiełka jest bardzo lekka w dotyku , szybko się wchłania w nasza skórę ( warto dodać że nie rozmazuje makijażu ) fajnie lekko odświeża , skóra jest odświeżona , wygląda na zdrowszą . Mgiełka to woda termalna , więc fajnie bo nasza skóra dostaje dodatkowe witaminy . Jestem zadowolona. Mgiełka zostaje ze mną na okres działkowy który zbliża się już wielkimi krokami :) Wylicytowałam jeszcze małą próbkę perfum ale wylał mi się w torebce , po spotkaniu. W każdym razie torebka pachnie do dziś . Chętnie kupie ten perfum w dużej butelce !



Mgiełka do twarzy i ciała z kwasem hialuronowym daje natychmiastowy efekt odświeżenia i orzeźwienia, łagodzi podrażnienia i dodaje cerze blasku. Nawadnia skórę, dzień po dniu znikają zaczerwienienia oraz suchość i szorstkość.

SKŁADNIKI AKTYWNE: 


WODA TERMALNA / KWAS HIALURONOWY 4D / MINERAŁY / PANTHENOL 

 

SPOSÓB UŻYCIA: mgiełkę można stosować na twarz i ciało tak często, jak tego potrzebujesz. Rozpylać trzymając około 30 cm od skóry. Podczas aplikacji zamknij oczy i usta.

 

Dziękuje firmie za zaufanie i za wsparcie naszego spotkania blogerek !


A Państwo używają mgiełki do ciała / twarzy ?


https://miraculum.pl/


https://miraculum.pl/miraculum-woda-termalna-mgielka-do-twarzy-i-ciala


====================

POST POWSTAŁ W RAMACH PREZENTU KTÓREGO DOSTAŁYŚMY  NA SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 


Spotkanie Blogerek,blogerki,luty 2024,Reklama,materiał reklamowy


REKLAMA 


MATERIAŁ REKLAMOWY 


SPOTKANIE BLOGEREK 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz