czwartek, 21 marca 2024

Vitanativ Eco Professional / Spotkanie Blogerek / Prezent

 Vitanativ Eco Professional 




Dzień Dobry Państwu :)

Dziś przychodzę do Państwa z cudowną paczką którą dostaliśmy od firmy Vitanativ Eco Professional  w ramach spotkania blogerek które było prawie miesiąc temu. Od firmy Vitanativ Eco Professional  każda z nas dostała zestaw który składał się z szamponu , odżywki oraz maski .Plus kila innych próbek ( fajna opcja na wakacje - wyjazdy ) Były też produkty do licytacji .

Moje włosy są farbowane na blond od 20 roku życia w tym roku kończę 56 lat , więc .. trochu moje włosy trochu przeszyły , były farbowane , trwało , zapuszczanie , ścinanie włosów itp. Zestaw jaki dostałyśmy to jest zestaw do włosów suchych ! Więc idealnie do moich bo serio  moje włosy mają swoje życie . Maskę nakładałam przed myciem włosów na 10 min . Maska ładnie pachnie , jest wydajna , działa. Potem myłam szamponem który jest bezbarwny cudnie pachnie , mocno się pieni , łatwo go zmyć . Następnie nakładałam odżywkę na 5 min i zmywałam. Po kilku myciach moje włosy w końcu zaczęły  był  miękkie w dotyku , lepiej je można było rozczesać. Włosy się lepiej układały , nabrały blasku oraz mają piękny zapach po każdym myciu . Ja osobiście myje włosy 2 razy w tygodniu . Jestem bardzo zachwycona tymi produktami  . Warto dodać , że kosmetyki mają fajne opakowania dość mocne aluminiowe , mają pompkę dzięki czemu łatwo wybrać odpowiednią ilość produktu  ! Firma Vitanativ Eco Professional  ma fajne produkty w swojej ofercie . Każdy znajdzie coś dla siebie . Bardzo fajne wydajna i działające produkty. Polecam jako kobieta z dużym doświadczeniem z włosami.

ZAPRASZAM NA STRONĘ FIRMY : https://vitanativ.pl/

Moja seria jaką miałam to do włosów suchych :

włosy suche

Włosy suche są często łamliwe, zniszczone, cienkie i pozbawione gęstości. Ich pielęgnacja wymaga wysoce odżywczych, restrukturyzujących i zmiękczających składników aktywnych. VitanatiV oferuje wybór składników o bardzo wysokiej skuteczności. Organiczny OLEJ KOKOSOWY o działaniu regenerującym na lipidową i białkową strukturę  włosa (skutecznie zapobiega rozdwajaniu się końcówek) został połączony z organicznym ekstraktem z MIGDAŁÓW, bogatym w witaminy i kwasy tłuszczowe, które mają właściwości odżywcze i zmiękczające.

Specjalna substancja aktywna pozyskiwana enzymatycznie z fitokompleksu z KASZTANA (Castanea Sativa), pochodzącego z  certyfikowanych upraw ekologicznych, działa wszechstronnie, odżywiając i regenerując włosy, a także zatrzymując wodę co pozwala na utrzymywanie ich odpowiedniego nawilżenia. Rezultat:  mocne włosy o zdrowym i witalnym wyglądzie.

SZAMPON
z organicznymi ekstraktami

KOKOSA i MIGDAŁÓW

Przeznaczony do włosów suchych i łamliwych, wykorzystuje regenerujące i odżywcze właściwości organicznych ekstraktów z kokosa i migdałów oraz wzmacniające i przywracające witalność działanie fitokompleksu z kasztanowca. Pomaga odzyskać włosom objętość, gęstość i kondycję. 

ODŻYWKA

z organicznymi ekstraktami

KOKOSA i MIGDAŁÓW

Dzięki organicznym ekstraktom z kokosa i migdałów intensywnie odżywia, nadając włosom blask i objętość oraz ułatwia rozczesywanie. Fitokompleks z kasztanowca pomaga włosom odzyskać siłę, kondycję i elastyczność.

MASKA ODŻYWCZA

z organicznymi ekstraktami

KOKOSA i MIGDAŁÓW

Miękkie w dotyku, lśniące i łatwe do rozczesania włosy o wyjątkowej strukturze. Maska  intensywnie odżywia dzięki działaniu organicznych ekstraktów z kokosa i słodkich migdałów oraz nadającemu elastyczność i wytrzymałość fitokompleksowi z kasztanowca.



Zdjęcie wzięłam  od Evi bo moje się nie chce wgrać, ale możecie zobaczyć je na moim IG @OCZAMI_RENATY

==========================================

POST POWSTAŁ W RAMACH PREZENTU KTÓREGO DOSTAŁYŚMY  NA SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 


Spotkanie Blogerek,blogerki,luty 2024,Reklama,materiał reklamowy


REKLAMA 


MATERIAŁ REKLAMOWY 


SPOTKANIE BLOGEREK 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz