sobota, 2 marca 2024

https://pl.wooden.city/ - Spotkanie Blogerek - Reklama

 https://pl.wooden.city/ - Spotkanie Blogerek - Reklama 





Witajcie :)

Jak wiecie mam syna 12 letniego i bardzo lubi puzzle. Firma https://pl.wooden.city/  jest mi dobrze znana , bo rok temu też wspierała spotkanie blogerek w którym brałam udział . Tu mogą Państwo przeczytać recenzję --- PUZZLE RENATA 



Puzzle tym razem mamy co mają aż 300 elementów mamy rysunek papug ( mamy dużo ptaszków w domku)  więc wybrałam sobie na spotkaniu właśnie ten wzór bo bardzo mi się spodobał . Jest to wzór 

Puzzle Drewniane w kształcie zwierząt 300 Ptasi Raj


Odkryj Magię Drewnianego Puzzla

Zanurz się w królestwie, gdzie papugi ożywają. Zatrzymane w różnorodnych pozach i prezentujące wspaniałość świata ptaków, podziwiaj żywe gatunki takie jak Ary, Papużki, Tukany i wiecznie nieuchwytne Kolibry. Te kolorowe stworzenia zdają się uchwycić własne momenty “selfie” wśród bujnej roślinności, sprawiając, że każdy element tego zestawu to coś więcej niż tylko fragment – to krok bliżej natury.



Puzzle są drewniane , mój syn szybko je ułożył. Podoba nam się to że są dwustronne i że jak zginie jakiś element to firma Wam dośle !I to dosyła za DARMO . Więc duży plus . A wiadomo że przy dzieciach często coś ginie ! Puzzle się układa dobrze , mają ładne , mocne - żywe kolory . Jesteśmy bardzo zadowoleni z tych puzzli oraz z tego wzoru .





Muszę zaznaczyć że jako matka cieszę że że puzzle nie farbują rąk, nie uczulają czy też nie są jakieś chemiczne . A czy może być lepsza opinia niż dziecka ? Dziecko zawsze jest szczere . Ja wiem tylko tyle ze muszę zamówić większa ilość części bo tu zdecydowanie było za mało u szybko syn ułożył.


ZAPRASZAM NA STRONĘ FIRMY :

https://pl.wooden.city/

Dziękuję firmie za zaufanie i za wsparcie naszego Tarnowskiego spotkania blogerek.


Pozdrawiam Renata

===============


POST POWSTAŁ W RAMACH PREZENTU KTÓREGO DOSTAŁYŚMY  NA 
SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 


Spotkanie Blogerek,blogerki,luty 2024,Reklama,materiał reklamowy

REKLAMA 

MATERIAŁ REKLAMOWY 

SPOTKANIE BLOGEREK 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz