piątek, 1 marca 2024

LOTON COSMETICS - TRICHOLOGICA-LI / Spotkanie Blogerek / Reklama

 LOTON COSMETICS





Dzień Dobry Państwu ! 

Dziś chciałam Wam napisać kilka słów o 2 produktach od firmy 

https://loton24.pl/ 



Jeden produkt otrzymałam a drugi dostałam w ramach licytacji . 

Jako kobieta 56 letnia która od 20 roku życia farbuje włosy w 80 % na blond ...Moje włosy zaczęły niestety na stare lata wypadać . Dlatego cieszę ,że mam okazje poznać produkty firmy LOTON. 

Ta firma ma teraz nową linie kosmetyczną o nazwie TRICHOLOGICA-LI  w ten skład wchodzą 3 produkty a mi było dane poznać 2 ale na pewno 3 sobie domówię bo uważam że warto , a ceny są na każdą kieszeń ! 



Ja testowałam szampon i balsam który ma wspomagać moje włosy i walczyć z ich wypadaniem. Szampon jest bezbarwny o lekkim zapachu , jest wydajny , dobrze się pieni na włosach oraz dobrze się spłukuję ,później nakładamy odpowiedni balsam na włosy . Trzymam i spłukuje . Ta kuracja super się u mnie sprawdziła ! Jestem zadowolona. Już widzę pomału pierwsze efekty , że moje włosy mniej wypadają , końcówki też są zregenerowane , włosy są mniej suche . Łatwiej je rozczesywać.

Jestem zadowolona z takiego efektu i Państwu polecam z całego serca te produkty !

DZIĘKUJEMY ! 

Warto dodać , że to polska firma i polskie produkty ! 

Zapraszam na stronę firmę : https://loton24.pl/

Seria TRICHOLOGICA-L powstała w oparciu o Trichogen - nowoczesny kompleks środków aktywnych, bogaty w aminokwasy, witaminy, sulfopeptydy sojowe, ekstrakty z łopianu i żeńszenia, którego wysoka skuteczność potwierdzona została badaniami laboratoryjnymi.

Naturalny produkt do codziennej higieny włosów i skóry głowy. Delikatnie myje nie naruszajac bariery ochronnej naskórka. Stworzony w oparciu o naturalne składniki, o udokumentowanym działaniu wzmacniającym i antyandrogenowym.

TRICHOGEN - unikalny kompleks roślinny, posiadający udokumentowane działanie wzmacniające włosy oraz ograniczające ich wypadanie.
EKSTRAKT Z CHMIELU - wykazujący właściwości antyandrogenowe - przeiw wypadaniu włosów, szeroko stosowany w leczeniu łysienia androgenowego.
D-PANTHENOL -  silne działanie nawilżające wspiera naturalny mikrobion skóry głowy i działa ochronnie.
WITAMINY PP i E - wpływające pozytywnie na kondycję włosów.
Wysoka zawartość składników pochodzenia naturalnego - 99,7%
Pojemność: 200 ml

Seria TRICHOLOGICA-L składa się z:


- Kuracja przeciw wypadaniu włosów
- Szampon wspomagający kurację przeciw wypadaniu włosów
- Balsam wpomagający kurację przeciw wypadaniu włosów

Jest naszą ambicją - LOTON COSMETICS – by łączyć jakość z tradycją, nowoczesność z szacunkiem do natury.

Produkt Polski - wyprodukowany przez Polską firmę na terenie Polski.


==============================


POST POWSTAŁ W RAMACH PREZENTU KTÓREGO DOSTAŁYŚMY  NA SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 


Spotkanie Blogerek,blogerki,luty 2024,Reklama,materiał reklamowy


REKLAMA 


MATERIAŁ REKLAMOWY 


SPOTKANIE BLOGEREK 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz