piątek, 1 marca 2024

Wydawnictwo RM / Spotkanie Blogerek / Reklama

 Wydawnictwo RM



Dobry Wieczór Państwu ! 

Wydawnictwo RM podarowało nam cudowne 3 produkty .



Jeden to kalendarz na ścianę duży ! Z kotem JaśniePanem . Jest to kalendarz który może wisieć na ścianie , jest duży , ma opisane każde dni . Jest też miejsce żeby coś zapisać , zanotować .Podoba mi się to. Jako mama 12 latka co chwila coś zapisuje przeważnie związanego ze szkoła. Podoba mi się też to że na każdy miesiąc jest inny kot ,tekst czy też rysunek

  • Kalendarz w układzie miesięcznym, ozdobiony pięknymi dużymi komiksami o kocie Jaśniepanie autorstwa Magdaleny Gałęzi, znanej z profilu Miłozwierz na Facebooku.

Kolejny kalendarz to taki książkowy też z kotem JaśniePanem który jest gruby , ładny , dość fajnie się prezentuje , ma fajne kartki ,można coś zapisać . Kalendarz nosze w torebce żeby zawszę mieć go pod ręką.

  • Kalendarz książkowy ozdobiony pięknymi komiksami o kocie Jaśniepanie autorstwa Magdaleny Gałęzi, znanej z profilu Miłozwierz na Facebooku.

Ostatnia rzecz jaką dostałyśmy to książką o kocie . Miała swoją promocje 14 lutego . Książka jest pamiętnikiem kota który opisują swoje życie . Książka jest napisana fajnym lekkim językiem , trochu śmiesznym , trochu czasem smutnym. Ale ma fajne zakończenie . Czytałam wraz z moim 12 letnim synem. Warto ! 

Opis

400 dni z życia przezabawnego kota malkontenta.  

Poznajcie Edgara i jego codzienność. Pokochacie go szczerą nienawiścią!

„Pozwólcie, że się przedstawię. Nazywam się Edgar. Mam sześć miesięcy i jestem bardzo żywiołowym, bardzo inteligentnym małym kotkiem. Natura obdarzyła mnie wyjątkową urodą, niezwykle luźnym podejściem do życia i oczywiście skromnością. Dotychczas wiodłem dość awanturnicze życie, wędrując od domu do domu niczym nomada. Obecnie zostałem wbrew mojej woli przygarnięty przez rodzinę, której nazwiska nawet nie znam. Nazwijmy ją dla porządku rodziną Kretynialskich, co zresztą świetnie pasuje do jej członków”.

Państwo mogą zakupić te książki / kalendarze tu :

https://www.rm.com.pl/product-pol-2033-Kotokalendarz-kota-Jasniepana-2024-ksiazkowy.html

https://www.rm.com.pl/product-pol-2034-Kotokalendarz-kota-Jasniepana-2024-scienny.html

https://www.rm.com.pl/product-pol-2051-Pamietnik-kota-Edgara.html?query_id=2

Strona główna : https://www.rm.com.pl/

DZIĘKUJEMY ! 


==========================================

POST POWSTAŁ W RAMACH PREZENTU KTÓREGO DOSTAŁYŚMY  NA SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 


Spotkanie Blogerek,blogerki,luty 2024,Reklama,materiał reklamowy


REKLAMA 


MATERIAŁ REKLAMOWY 


SPOTKANIE BLOGEREK 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz