piątek, 1 marca 2024

Sklep Kosmetyczny - Minerwa.net / Spotkanie Blogerek / Reklama

 Sklep Kosmetyczny - Minerwa.net / Spotkanie Blogerek / Reklama 




Dzień Dobry Państwu ! 

Jak wiecie kilka dni temu odbyło się cudowne spotkanie blogerek ! Było to moje 4 już ! Jestem wdzięczna dziewczyną , że mnie zapraszają :) Bo ja wiecie swoje lata mam , w necie ogarniam połowę ale staram się działać . Więc pomału zaczynamy wpisy prezenterskie ! Plus taki , że mieszkam w Tarnowie więc Evi z bloga EVI TESTUJE czasem podrzucała mi paczki i mogłam testować o wiele wcześniej różne produkty więc dzięki temu mogę Państwu już pokazać wpisy i moje testy ! Od firmy MINERWA.NET każda z nas dostała serum do włosów oraz były 3 ( był zestaw żel plus emulsja ) ale chciałyśmy to rozłożyć na  produkty do licytacji pojedynczo , żeby uzbierać więcej pieniążków dla kotków . Więc udało mi się jedno wylicytować i wylicytowałam  emulsje do ciała tej samej serii co serum . Plus każda z nas dostała próbki. 



Zacznijmy od serum do włosów . Swoje włosy farbuje na blond jak skończyłam 20 lat , a że mam 55 lat to sami wiecie jak jest. Do tego trwało , lokówka czasem prostownica to moje włosy są suche i łamliwe .Serum zaskoczyło mnie tym że jest w spray które jest bardzo wygodnym pomysłem , dzięki temu panujemy nad ilością. Produkt używam 20 cm od włosów na całą długość , zostawiam i gotowe. Tak tergo serum nie trzeba spłukiwać co jest dodatkowym atutem . Serum nie przetłuszcza moich włosów , wręcz przeciwnie są one nawilżona , dobrze się układają oraz są lśniące ! Serum jest naturalne , ma dodatkowo w swoim składzie olej z konopi . Serum jest wydajne i lekkie w dotyku . nie lepi włosów .

bioNatural  Serum do włosów suchych i zniszczonych bez spłukiwania to idealny produkt do włosów zniszczonych i podrażnionej skóry głowy.




Jest to serum które jest  przeznaczone do codziennej pielęgnacji włosów suchych i zniszczonych. Specjalnie opracowana receptura zapewnia skuteczne i wielopoziomowe działanie na włosy jak i skórę głowy.

Składniki aktywne:


olej konopny, proteiny pszeniczne, kompleks prebiotyczny


Efekty:


Wspomaga naturalny mikrobiom skóry, nawilża i wygładza, wzmacnia i regeneruje, poprawia kondycję włosów, ułatwia rozczesywanie, nadaje włosom połysk, chroni przed czynnikami zewnętrznymi

Sposób użycia:


spryskać na suche lub wilgotne włosy, pozostawić do wchłonięcia


Dodatkowo udało mi się wylicytować emulsje do ciała tej samej serii kosmetyków . Emulsja jest bardzo wydajna , jej skład jest naturalny , ma olej konopny w swoim składzie . Emulsja jest do skóry suchej czyli idealna do mojej . Musze Państwu powiedzieć że jestem zaskoczona wydajnością tej emulsji. Emulsja szybko się wchłania , skóra jest nawilżona cały dzień. Produkt używam tylko rano , bo na noc mam coś innego. Polubiłam się z tym produktem .



bioNatural Emulsja do ciała nawilżająco - kojąca z olejem konopnym przeznaczona jest dla skóry suchej, wrażliwej, ze skłonnością do podrażnień.

Składniki aktywne:


olej konopny, Hydromanil, masło Shea, kompleks prebiotyczny, proteiny pszeniczne

Efekty:


Wspomaga naturalny mikrobiom skóry, długotrwale nawilża, wzmacnia naturalną florę bakteryjną skóry, łagodzi podrażnienia, chroni przed czynnikami zewnętrznymi, niweluje szorstkość i odczucie swędzenia, przywraca komfort

Sposób użycia:


niewielką ilość emulsji nanieść na ciało i delikatnie wmasować

Informacje: Testowany dermatologicznie, 95% składników pochodzenia naturalnego


Moje Podsumowanie : 

Jestem zadowolona z tych produktów. Mają naturalne składy , są wydaje i kosztują około 25 zł za sztukę . Osobiście zamówię sobie inne produkty z tej serii . W moim wieku trzeba dbać o siebie x 3 ! Dostaliśmy też różne próbki ale to będę testować na wiosnę na działce :) Jak już wiecie z moich poprzednich wpisów zawsze różne próbki testuje na działce bo w okresie letnim cały weekendy spędzam właśnie z synem na działce i wtedy też potrzebuje różnych produktów. A wtedy takie próbki idealnie się u mnie sprawdzają . 



POST POWSTAŁ W RAMACH PREZENTU KTÓREGO DOSTAŁYŚMY  NA 

SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 


ZAPRASZAM NA STRONE FIRMY ! 



minerwa.net


https://www.facebook.com/SklepKosmetyczny?ref=tn_tnmn


chemiadomowa.com


https://www.facebook.com/chemiadomowacom


DZIĘKUJE !

-- 

REKLAMA 

MATERIAŁ REKLAMOWY 

SPOTKANIE BLOGEREK 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz