piątek, 15 marca 2024

Sól Bocheńska Kosmetyki na bazie soli Bocheńskie / Spotkanie Blogerek / Prezent

 Sól Bocheńska Kosmetyki na bazie soli Bocheńskie



Dobry Wieczór Państwu ;*

Dziś przychodzę do Państwa z firmą o której już pisałam kilka razy ! A mianowicie mówię tu o KOSMETYKACH OD SOLI BOCHEŃSKIEJ  . Firma wsparła nas aż 4 produktami dla każdej ale że było nas mniej ( miało być 6 a było 5 o czym już kilka razy pisałam ) to kilka produktów było do licytacji z nadwyżki więc w sumie przyjechałam do domu aż z 5 solami. Zależało mi na tym bo u mnie z soli korzystam ja , mój mąż oraz syn .Na moim blogu są recenzję już tych soli , bo sól bocheńska nas wspiera od lat na spotkaniach blogerek .Dlatego tym razem nie będę pisać co i jak , ale chce Państwu powiedzieć , że sole bocheńskie są od lat w mojej łazience , że bardzo je lubie . Często je kupuje i jestem z nich bardzo zadowolona .



Każda sól bocheńska jest inna , są różne zapachy, sole są np piaskowe , kryształowe czy też można kupić sól do stóp . Na stronie firmy można też kupić np żele pod prysznic .

Sole sypie do wanny , na 20 min tak jak zaleca producent . Sole tak pięknie pachną , że czuć w całej łazience . Sole się dobrze rozpuszczają , trochu brudzą wannę , ale łatwo to zmyć , po kąpieli. 

Sole dobrze się sprawdzają szczególnie w okresie jesiennym , zimowym , bo dobrze działają też na nasze płuca / nos przetyka  ( lepiej się oddycha ) Osobiście lubie bardzo zapach lawendowy , bardzo wycisza i relaksuje szczególnie po ciężkim dniu . Ja jestem bardzo zadowolona z tych soli. Sama często kupuje te sole bo mam blisko do Bochni . Ceny są dobre , jakoś bardzo wydajna , działają super. Skóra po kąpieli jest gładka , nawilżona , ładnie pachnie . Bardzo lubie ten efekt.


Tu poprzednie moje obszerne wpisy / posty - recenzje 

SÓL BOCHEŃSKA


SÓL BOCHEŃSKA 

Dziękuje z całego serca SÓL BOCHEŃSKA za wsparcie spotkania blogerek .

Państwa zapraszam na stronę firmy http://solbochenska.pl/

Kupujcie sole , dbajcie o swoje ciało 

============================

POST POWSTAŁ W RAMACH PREZENTU KTÓREGO DOSTAŁYŚMY  NA SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 


Spotkanie Blogerek,blogerki,luty 2024,Reklama,materiał reklamowy


REKLAMA 


MATERIAŁ REKLAMOWY 


SPOTKANIE BLOGEREK 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz