sobota, 16 marca 2024

CalanOil® - nowa generacja kwasów omega-3 / SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA

CalanOil® - nowa generacja kwasów omega-3




CalanOil® to innowacyjny suplement diety bogaty w kwasy omega-3 w nowej postaci chemicznej (estry woskowe). Pozyskiwany z zooplanktonu arktycznego Calanus finmarchicus nie wymaga oczyszczania, zagęszczania ani rafinowania co czyni go najbardziej naturalnym produktem omega-3.

Dobry Wieczór Państwu :)

Wiecie , że jestem kobietą po 50 roku życia i moja skóra , paznokcie , włosy czy samopoczucie potrzebuje wsparcia i wzmocnienia . Jak wiecie było ostatnio spotkanie blogerek , a że ja mieszkam w mieście w którym się odbywało i znam się z główną organizatorką to w grudniu zaczęłam już suplementacje produktów od CalanOil® - nowa generacja kwasów omega-3 .


W czym tkwi siła rubinowego oleju i czym różni się od tradycyjnych źródeł kwasów omega-3? Jego wysoka skuteczność działania wynika z zawartych w nim unikatowych substancji bioaktywnych:

Składniki w zalecanej, dziennej dawce 3 kapsułek czystego oleju z widłonoga C. finmarchicus  (1500 mg):

  • kwasy tłuszczowe omega-3 —  345 mg, w tym:
    • EPA  (kwas eikozapentaenowy) — 104 mg
    • DHA (kwas dokozoheksaenowy) — 77 mg
    • SDA  (kwas stearydonowy) — 111 mg
  • polikozanol (długołańcuchowe alkohole tłuszczowe) — 519 mg
  • kwas cetoleinowy — 39 mg
  • astaksantyna — 2.7 mg

Wielowymiarowy, pozytywny wpływ CalanOil® na nasz organizm potwierdzono w badaniach klinicznych przeprowadzanych w renomowanych ośrodkach naukowych



MOJA OPINIA : 


Każda z dziewczyn otrzymała aż 3 opakowania suplementów , i kilka zestawów było do licytacji . Muszę Państwu też powiedzieć , że dostaliśmy informacje że te suplementy mogą też zażywać nasze zwierzęta , bo są to naturalne suplementy . W opakowaniu znajduję się 60 tabletek , są one dość duże ale łatwo je przełknąć , popijając wodą . U mnie jest to zawsze szklanka letniej przegotowanej wody. Producent zaleca 2 -3 kapsułki dziennie ,ale ja przyjmowałam 2 . Po 3 miesiącach dawkowania sumiennego , zauważyłam dużo lepsze samopoczucie , łatwiej mi wstać z łóżka ( codziennie wstaje o 5 do pracy ) do tego dom , syn , nauka , mini zoo w domu . Więc potrzebuje dużo energii , żeby działać .Zauważyłam też , że poprawił się ogólny stan mojej skóry , paznokci i włosów . Włosy mniej wypadają , paznokcie są twardsze , płytka lśnią , wygładzona  .Muszę przyznać , że nawet małe , drobne zmarszczki stały się dużo mniej widoczne . Jestem bardzo zadowolona z tych suplementacji oraz ze składu jakie są w witaminach . Suplementacja jest bardzo ważna , szczególnie teraz jak był okres zimowy . Idzie wiosna , też trzeba wzmocnić organizm , bo będzie przesilenie wiosenne .



A Państwo zażywa jakąś suplementacje ?

Jak dbacie o swój organizm ? 


ZAPRASZAM NA STRONĘ FIRMY : 

https://www.calanoil.pl/

https://www.instagram.com/calanoil/

https://www.youtube.com/@calanoil6184

https://www.facebook.com/calanoil/

https://www.tiktok.com/@calanoil



=====================

POST POWSTAŁ W RAMACH PREZENTU KTÓREGO DOSTAŁYŚMY  NA 


SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 


Spotkanie Blogerek,blogerki,luty 2024,Reklama,materiał reklamowy


REKLAMA 


MATERIAŁ REKLAMOWY 


SPOTKANIE BLOGEREK 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz