wtorek, 26 kwietnia 2022

Poznaj Lupilu Chusteczki - RECENZJA / REKLAMA / ofeminin.pl / PREZENT

 Poznaj Lupilu Chusteczki - RECENZJA / REKLAMA / ofeminin.pl


Dzień Dobry Państwu ;)

Witam się z Wami z kolejnym postem i kolejną recenzją z portalu ofeminin.pl . Wczoraj Wam opisywałam Antypespirant pod pachy a dziś napiszę Wam kilka słów na temat chusteczek nawilżających od firmy LUPILU .

OPINIA : 

Jako mama 3 dzieci z czego najmłodsze teraz ma 10 lat przetestowałam przez 30 lat naprawdę wiele chusteczek od tańszych po te najdroższe i szczerze jak dotąd nie miałam swojego ulubieńca , raczej kupowaliśmy z mężem chusteczki nawilżające które akurat były na promocji w sklepie . Od kilku tygodni testuję aż 2 paczki chusteczek firmy Lupilu . Są to chusteczki Ultra Sensitive oraz Natural Care. Są to chusteczki które mają do siebie bardzo podobne działanie. Chusteczki są bardzo mocno nawilżone które są w 99 % naturalnym składnikiem. Musze Wam napisać że chusteczki są w 100 % wykonane z bawełny i prawie w 100 % są  biodegradowalnej włókniny . Są też bez mikro plastiku więc super . Dobrze dla nas i dobrze dla naszego środowiska. Chusteczki są mokre , dobrze oczyszczają skórę dłoni i buzi. Jedną paczkę zawsze mam w torebce bo są one wydajne , a drugą paczkę mam na działce. Mój syn też jest z nich bardzo zadowolony .Będziemy wracać do tych chusteczek .


Ultra Sensitive oraz Natural Care.

  • Wykonane w 100% z bawełny
  • Z organicznymi ekstraktami roślinnymi oraz organiczną oliwą z oliwek
  • Z prebiotykiem, pantenolem lub gliceryną i betainą
  • Chronią mikrobiom skóry
  • Zawierają 99 % składników pochodzenia naturalnego
  • Z włókniny w 100% biodegradowalnej
  • W opakowaniu nadającym się do recyklingu
  • Bez mikroplastiku
  • Vegan friendly

A Wy używacie chusteczek nawilżających ?

Dziękuje ofeminin.pl za możliwość testowania produktów.

Pozdrawiam Renata M :)


---

#REKLAMA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz