wtorek, 21 czerwca 2022

WSPOŁPRACA / RECENZJA - 4-Stopniowy Zestaw HairLXR / PREZENT / REKLAMA

 WSPOŁPRACA / RECENZJA - 4-Stopniowy Zestaw HairLXR



Dzień Dobry :)

Dziś przychodzę do Państwa z moją pierwszą współpracą blogowa jaką udało mi się nawiązać z firmą HERMZ 

Jakiś czas temu dostałam do testów zestaw 4 produktów do włosów . Można go zamówić pod tym linkiem 4 ETAPY PIELĘGACJI .

W zestaw wchodzi 4 produkty do pielęgnacji włosów . Jak wiecie moje włosy od lat 30 farbowane są na blond , są dość suche , wypadają ...No lata swoje mam i moje włosy też swoje lata mają  . Dlatego cieszę się że mogłam poznać ten zestaw bo mi włosy zagęścił i zauważyłam że mnie włosów mi wypada . Zestaw jak już pisałam ma 4 etapy , ale łatwo się rozeznać co jest co bo każda butelka ma napisy po polsku. 

Pielęgnacje zaczynamy od umycia głowy szamponem peelingującym . Szampon jest bezbarwny , ma w środku drobinki peelingujące . Głowę dobrze się myje tym szamponem. Dobrze oczyszcza mi skórę głowy , nie uczula , nie podrażnia oraz nie powoduję łupieżu.


            


Potem myjemy włosy szamponem , zwykłym szamponem który jest w zestawie , który jest bardzo wydajny , bezbarwny , ma delikatny zapach. Szampon dobrze się pieni , nie uczula ,dobrze oczyszcza .


             


Następny krok to odżywka do włosów. Ma kolor biały , jest wydajna , wystarczy nie wielka ilość żeby odżywić włosy. Odżywka ma ładny zapach . Po 5 minutach ją spłukujemy. 


              


Na końcu do codziennego użytku używamy serum . Serum jest w opakowaniu na " psik psik " więc łatwo go aplikować. 


               

Po 14 dniach już widzę pierwsze efekty . Włosy mniej wypadają , stały się grubsze , nie są już tak suche . Łatwiej mi je też rozczesać . Ogólnie mówiąc jestem bardzo zadowolona ! Bardzo dziękuje firmie za zaufanie i za możliwość współpracy . Dziękuje za produkty. 


Państwu polecam te produkty bo są naprawdę dobre .

  • Szampon Peelingujący

    Delikatnie złuszczy, oczyści i odnowi skórę Twojej głowy. Zredukuje przyczyny łamliwości Twoich włosów. Poprawi mikrokrążenie Twojej skóry, dzięki czemu włosy będą mocniejsze. Zapomnij o widoku połamanych włosów.

  • Szampon Oczyszczający

    Zregeneruje Twoje włosy od środka i ochroni je od zewnątrz. Włosy przestaną być przetłuszczone i Twoja skóra głowy przestanie swędzieć. Twoje włosy będą lśniące, a Ty będziesz szczęśliwa patrząc w lustro. 

    • Odżywka

      Zadba o odpowiednią mikroflorę Twojej skóry głowy, zapewniając jej nawodnienie przewyższające kwas hialuronowy. Polimer ochronny przeniknie do włókien Twoich włosów gdzie odbuduje zerwane mostki siarczkowe. Twoje włosy będą posiadały warstwę ochronną, a wszelkie uszkodzenia zostaną tylko złym wspomnieniem.

    • Serum

      Zmniejszy wypadanie Twoich włosów i pobudzi je do wzrostu. Bogata w przeciwutleniacze arugula, prebiotyki i komórki macierzyste dogłębnie odżywią Twoje włosy, skutecznie wydłużając ich żywotność. Pełna szczotka włosów oraz zatkany odpływ to już przeszłość!


Pozdrawiam Renata M.


----- 

REKLAMA 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz