środa, 10 sierpnia 2022

Rodzina testuje produkty firmy YOPE od POLKI.PL / REKLAMA / PREZENT

 Rodzina testuje produkty firmy YOPE od POLKI.PL / REKLAMA 


Dzień Dobry ! 

Wiem że mnie tu ostatnio bardzo mało , ale wiecie jak jest są wakacje , a jako mama 10 latka który mieszka z nami , i 22 latka który też u nas często przesiaduje nie mam czasu na bloga. Teraz jeszcze jest Sierpień mam wolne , dużo czasu spędzam na działce i tak jakoś mało tu aktywna jestem. Zapraszam Was na mojego Instagram tam jestem bardziej aktywna chodź cały czas się uczę być w mediach społecznościowych . 


Jakiś czas temu dostałam się do testów produkty firmy YOPE , mogłam testować dzięki uprzejmości portalu POLKI.PL .



Do testów dostałam trzy produkty takie jak mydło , żel pod prysznic oraz szampon. Są to produkty dla całej rodziny . Ich pojemność to aż 750 ml każda butelka i każdy produkt ma w swoim składzie aż 98 % naturalnych składników . Każda butelka była z pompką dzięki czemu łatwiej mogliśmy wydobyć odpowiednią ilość produktu. 

Szampon jest bardzo wydajny , dobrze myje włosy , nie uczula nas i nie podrażnia . Szczególnie polubił go mój 10 letni syn bo stwierdził że w końcu ma szampon który nie szczypie w oczy . Szampon ma przyjemny zapach , jest bardzo wydajny , dobrze się pieni i łatwo spłukuje . Włosy są czyste , nawilżone i nie mamy problemu żeby rozczesać włosy . Dobry szampon dla całej rodziny. 

Następny produkt jaki testowałam to produkt 2 w 1 a mianowicie był to żel pod prysznic oraz płyn do kąpieli w jednym. Jest to produkt bardzo wydajny ,mała ilość nadaje się do tego żeby w całej wannie powstała piana i to też właśnie mojego syna przekonało do dłuższych kąpieli . Bardzo lubi siedzieć w wannie właśnie z pianą która powstaje dzięki temu  żelowi . Żel jest wydajny , nie uczula i nie podrażnia skóry  . Skóra po nim jest nawilżona i gładka .

Ostatni produkt jaki testowałam to mydło w płynie z wygodną pompką ( zresztą wszystkie te kosmetyki miały pompkę ) co ułatwiało korzystanie z produktu . Pompka się nie zacinała a dzięki niej mogliśmy wsiąść odpowiednią ilość produktu . Mydło jest naturalne w 98 % nie szczypie w oczy , dobrze oczyszcza twarz i nasze dłonie z bakterii . Mydło dobrze myje , dobrze się pieni , nie uczula i nie podrażnia . 




Jako rodzina 2 plus 2 ( bo córka już mieszka sama od x lat ) bardzo sobie chwalimy ten zestaw kosmetyków i bardzo go Państwu Polecamy  !

Znacie te produkty ?

Jeszcze raz dziękuje POLKI.PL za możliwość testów  !

Pozdrawiam Renata :)

---

#REKLAMA 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz