niedziela, 17 marca 2024

pradlo.pl to sklep internetowy z bielizną damską i męską / Spotkanie Blogerek / Reklama

 pradlo.pl to sklep internetowy z bielizną damską i męską.



Witajcie :)

Dziś będzie trochu modowo :) Takich wpisów u mnie mało na blogu ale fajnie , że cos nowego Państwu przedstawię :) Firma pradlo.pl podarowało nam ciekawe produkty w postaci bluz , narzutek . Każda z nas dostała po 1 rzeczy ( a jedna wyjechała z dwiema rzeczami bo jak wiecie było nas 5 dziewczyn ) Ja wybrałam sobie bluzkę z dużym dekoltem w literę V , o pięknym kolorze fioletu ( bardzo fajna będzie na lato ) do spodni czy do spódnicy . Materiał jest wygodny do noszenia , bluzka ładnie się prezentuje i ładnie wygląda . 





Na stronie pradlo.pl to sklep internetowy z bielizną damską i męską można zamówić fajne rzeczy takie jak bielizna , dres , spódnica czy też właśnie takie bluzki . Ceny są dość fajne .

Polecam Państwu z całego serca sklep . Każdy znajdzie coś dla siebie .

A Państwo lubią robić zakupy online czy jednak stacjonarnie ? Ja im starsza , tym wole przez internet ,bo mi wygodniej . Tym bardziej gdzie na PRADLO.PL miła i szybka obsługa ,szybka dostawa . Naprawdę polecam .

DZIĘKUJE PRADLO.PL za wspaniałe produkty w ramach spotkania blogerek.

https://www.facebook.com/pradlo


======================


POST POWSTAŁ W RAMACH PREZENTU KTÓREGO DOSTAŁYŚMY  NA SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 


Spotkanie Blogerek,blogerki,luty 2024,Reklama,materiał reklamowy


REKLAMA 


MATERIAŁ REKLAMOWY 


SPOTKANIE BLOGEREK 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz