poniedziałek, 18 marca 2024

Producent słodyczy: ciepłe lody, słomka ptysiowa, krążki / Spotkanie Blogerek / Prezent

 MAKO ROGOWO 


Producent słodyczy: ciepłe lody, słomka ptysiowa, krążki 

Dzień Dobry Państwu ;)

Czy ma tu osoby które lubią słodkie ? Jeśli tak to koniecznie musicie zajrzeć na stronę MAKO ROGOWO . Jest to producent przepysznych słodyczy. Firmę Państwu już opisywałam kilka razy na moim blogu , bo nas wspierają od lat przy spotkaniach blogerek . Tym razem miałam okazje zjeść pyszne rurki ! Rurki z kremem , taki mój smak dzieciństwa a wiem co mówię bo mam 56 lat ! Do tego miała też przepyszne bezy !Bezy które też smakowały jak te bezy za dziecka. A teraz mój syn ma okazje poznać ten pyszny smak jak dawniej .





Wszystkie produkty które dostałam były świeże , bardzo dobre , wysoka jakość produktu . U mnie jadłam ja , syn i mój mąż - który nie lubi słodyczy ale tu my bardzo smakowały i sobie chwalił. Taka rurka plus kawka idealne połączenie .Zdjęcia zapożyczyłam z profilu głównej organizatorki EVI. A  u mnie na IG zapraszam do komentowania zdjęcia z pysznymi rurkami:) Dziewczyny dostały inny asortyment więc koniecznie zaglądajcie na ich IG ! Bo tam na pewno będą recenzje ;) 






Polecam Wam z całego serca sklep MAKO ROGOWO bo warto robić u nich zakupy, w Maju są komunie można pomyśleć o pysznych słodyczach na stół.

Tu są moje poprzednie wpisy :


DZIĘKUJEMY ! 

=====================================

POST POWSTAŁ W RAMACH PREZENTU KTÓREGO DOSTAŁYŚMY  NA SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 

Spotkanie Blogerek,blogerki,luty 2024,Reklama,materiał reklamowy

REKLAMA 

MATERIAŁ REKLAMOWY 

SPOTKANIE BLOGEREK 


1 komentarz: